دانلود کاملا رایگان فایل لایه باز تقویم سال 1398 | فایل کورل قابل ویرایش تقویم 98


 

طراحی تقویم به علت جزئیات بسیار زیاد همواره برای طراحان کاری بسیار وقت گیر و مشقت بار می باشد. از این رو آساک سیستم هر ساله در ماههای انتهایی سال به منظور کمک به مشتریان و کاربران وب سایت خود اقدام به طراحی تقویم نموده و فایل لایه باز آن را به صورت کاملا رایگان جهت دانلود در وب سایت خود منتشر می کند. شما هم می توانید فایل تقویم لایه باز و قابل ویرایش سال 1398 هجری شمسی را که توسط نرم افزار Corel Draw طراحی شده است به صورت کاملا رایگان دانلود نموده و از آن استفاده نمائید. فایل مربوطه با فرمت CDR در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با نرم افزار های کورل X4 و یا ورژن های بالاتر قابل ویرایش خواهد بود.

برای دانلود فایل لایه باز تقویم سال 1400 اینجا کلیک کنید 

 

لحظة تحويل سال 1398هجري شمسي به ساعت رسمي جمهوري اسلامي ايران ساعت 1و 28دقيقه و 27ثانيه روز پنجشنبه 1فروردين 1398هجري شمسي مطابق 14رجب 1440هجري قمري و 21مارس 2019ميلادي می باشد.

تقویم مذکور مصوب جلسه 704مورخ 97/3/29و 705مورخ 97/4/12و 706مورخ 97/4/26شوراي فرهنگ عمومي موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بوده و  توسط تیم طراحی فروشگاه اینترنتی آساک سیستم شده است.

فروش انواع پلاتر اچ پی | اپسون و کانن در آساک سیستم

 

فروش دستگاه کپی رنگی و تونر

 

فروش اینترنتی مستر و مرکب ریسوگراف

رويداد های  نجومي قابل رؤيت در ايران در سال 1398هجري شمسي

1- ماه گرفتگي جزيي در تاريخ چهارشنبه 26تير

آغاز گرفتگي: 32دقيقه بامداد

حداكثر: ساعت 2و 1دقيقه بامداد

پايان گرفتگي: ساعت 3و 30دقيقه بامداد

حداكثر پوشيدگي قرص ماه: 67درصد

اين گرفتگي در آمريكاي جنوبي به جز بخشي از شمال غرب آن، اروپا، آسيا به جز شمال شرق آن، آفريقا و استراليا ديده ميشود.

2- خورشيدگرفتگي در تاريخ پنجشنبه 5دي

اين خورشيدگرفتگي از نوع حلقوي است كه در ايران و بسياري از نقاط جهان به صورت جزيي ديده ميشود. در تهران، ماه حداكثر 61درصد از قرص خورشيد را ميپوشاند و قرص گرفتة خورشيد در حالي طلوع ميكند كه مراحل باز شدن را سپري ميكند. در تهران، گرفتگي در ساعت 8و 23دقيقه پايان مييابد. زمان و حداكثر ميزان پوشيدگي در ساير نقاط ايران با تهران متفاوت است. اين مقدار از حداكثر 86درصد در جزاير خليج فارس تا حداقل 46درصد در شمال شرق كشور متغير است. اين گرفتگي در آسيا، بخشهايي از شمال و غرب استراليا، بخشي از شمال شرق آفريقا، به صورت جزيي و در بخشي از عربستان سعودي، قطر، امارات متحده عربي، عمان، جنوب هند، سريلانكا، مالزي، سنگاپور، اندونزي، فيليپين و برونئي به صورت حلقوي قابل مشاهده است.

استخراج و تنظيم شوراي مركز تقويم مؤسسة ژئوفيزيك دانشگاه تهران

اطلاعات تكميلي رويدادهاي نجومي سال 1398هجري شمسي قابل درج در تقويم

خورشيدگرفتگيها:

1- خورشيدگرفتگي كلي: سه شنبه 11تير، غير قابل رؤيت در ايران. اين گرفتگي در بيشـتر مناطق آمريكاي جنوبي، بخشي از آمريكاي مركزي و اقيانوس آرام قابل مشاهده است.


* توجه : فایل طراحی شده جهت رفاه حال همکاران عزیز در وب سایت قرار داده شده و آساک سیستم هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات مندرج در آن ندارد. لذا پیشنهاد میگردد قبل از چاپ مجددا کنترل گردد.

 

 

 

 

576
اشتراک گذاری‌
1.9k
بازدید

ما را در دنبال کنید

محبوب ترین ها