آموزش چاپ با پرینتر اپسون L805 از طریق WiFi و گوشی موبایل

در ویدئو تهیه شده در این پست نحوه اتصال به پرینتر اپسون L805 از گوشی تلفن با سیستم عامل Android یا IOS کامل توضیح داده شده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پرینترهای تولید شده در بازار نیز از قابلیت‌های زیادی بهر‌مند شده‌اند. کمپانی‌های بزرگ سازنده پرینتر تلاش می‌کنند، محصولات خود را همراه با تکنولوژی جلو ببرند، تا هم نیاز روز کاربر را پاسخ‌گو باشند و هم در بازار رقابتی دستگاه‌های اداری جایگاه خود را حفظ کنند. تولید پرینتر‌های مجهز به تکنولوژی وایرلس و WiFI به همین منظور بوده است. در این پست نحوه چاپ با پرینتر اپسون L805 از طریق دستگاه گوشی موبایل و Wifi را خواهید دید.

پرینتر L805  علاوه بر اتصال از طریق پورت USB، قابلیت اتصال بی‌سیم یا وایرلس (WiFi) را داراست که از مزایای این پرینتر به شمار می‌رود. اما راه اندازی و استفاده از این قابلیت می‌تواند برای برخی سخت و گیج کننده باشد. در ویدئو تهیه شده در این پست نحوه اتصال به پرینتر اپسون L805 از گوشی تلفن با سیستم عامل Android یا IOS کامل توضیح داده شده است. به امید اینکه کمکی باشد برای کسانی که پرینتر را خریداری کرده‌اند و می‌خواهند از قابلیت های آن استفاده کنند.

در این ویدئو حین آموزش، به نرم‌افزارهایی برای نصب روی کامپیوتر و تلفن همراه اشاره می‌شود. این نرم افزارها را از طریق لینک های زیر میتوانید دریافت کنید.

نرم‌افزار های مورد نیاز

لینک دانلود نرم‌افزار و درایورهای پرینتر Epson L805 :

Epson L805 driver & Software downloads – Epson Drivers (drivers-epson.com)

لینک دانلود برنامه Epson iPrint :

برای اندروید : https://play.google.com/store/apps/details?id=epson.print

برای آیفون : https://apps.apple.com/us/app/epson-iprint/id326876192

امتیاز دهی

3.7k
اشتراک گذاری‌
12.1k
بازدید

ما را در دنبال کنید

محبوب ترین ها