برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کارتریج لیزری اچ پی HP 56A

مرجع:
HP 56A Black Laserjet Toner Cartridge

کارتریج لیزری HP 56A یا HP 56A Black Laserjet Toner Cartridge با شناسه CF256A مخصوص پرینترهای لیزری اچ پی سری MFP436 و MFP433.

ادامه مطلبShow less
670,000 تومان بدون مالیات
اضافه به مقایسه0
توضیحات

تونر کارتریج لیزری مشکی HP 56A  با عملکرد چاپ 7400 برگ A4

تونر کارتریج HP 56A کارتریجی تولید شده از مواد مرغوب و کیفیت بالا که انتظارات برای کار در انواع محیط ها و شرایط مختلف را برآورده میکند و کارتریجی استاندارد از هر لحاظ محسوب میشود. کارتریج اچ پی 56A ظرفیت چاپ 7400 برگ را داراست که رقم قابل توجهی برای ادارات ، دفاتر و دیگر مصارف میباشد.

تونر کارتریج لیرزی طرح HP 56A منحصرا برای پرینتر های سری MFP436 و MFP433 ساخته شده اند که به سبب آن بهترین عملکرد و سرعت را در پرینتر ارائه میدهند و دچار گیر کردن نمیشوند.

بیشترین بازده ای با پرینت بدون مشکل

طراحی هوشمندانه این کارتریج باعث می شود که پرینتر کاملا روان و بدون هر گونه مشکل، عملیات چاپ را با کیفیت بالا انجام داده و بیشترین بازده ای ممکن را داشته باشد.ویژگی های این کارتریج آن را به بهترین انتخاب برای صرفه جویی در وقت و هزینه تبدیل میکند.

تصاویر و  متون با کیفیت

پرینتر های HP و کارتریج به خصوص آنها طوری طراحی می شوند که متون و تصاویر با کیفیت و در عین حال کاملا دقیق باشند و همه ی رنگ ها در جای مخصوص خود باشند.  این موضوع در تصاویر پیچیده و وضوح لبه های حروف در متون کاملا پیداست.

پرینتر های سازگار با این کارتریج :

HP LaserJet MFP M433a

HP LaserJet MFP M436dn Printer

HP LaserJet MFP M436nda Printer

HP LaserJet MFP M436n Printer

کارتریج های طرح ارائه شده توسط آساک سیستم از نوع Grade A بوده و از همین رو مشتری می تواند با خیال راحت نسبت به خرید و استفاده آن اقدام نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HP 56A Black Laserjet Toner Cartridge

مشخصات

کد محصول
CF256A
رنگ تونر
مشکی
تکنولوژی چاپ کارتریج
لیزری
عملکرد کارتریج
7400 صفحه سیاه و سفید
دستگاههای سازگار
HP LaserJet MFP M436n Printer
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات