برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پرینتر چاپ کارت HEIDI CP55-D

مرجع:
HEIDI CP55-D

پرینتر چاپ کارت HEIDI CP55-D

Heidi CP55-D Dual-Side Card Printer

  • تکنولوژی چاپ مستقیم
  • سرعت چاپ فوق العاده
  • کیفیت چاپ بالا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

پرینتر کارت هیدی HEIDI CP55-D نوعی پرینتر چاپ کارت پی وی سی است . این پرینتر کارت مدرن به گونه‌ای طراحی شده که قادر است طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی صدور کارت را با سرعت چاپ بالا، کیفیت فوق العاده و قیمت رقابتی پایین در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه قابلیت چاپ دوطرفه کارت PVC را دارد و برای تولید تیراژ کم تا متوسط مناسب است.

ظرفیت و ابعاد چاپگر کارت هیدی CP55-D:

این پرینتر سبک و کوچک با طول ۴۸.۶ سانتی‌متر و عرض ۱۶.۶ سانتی‌متر به‌راحتی روی میز کار قرار می‌گیرد. سرعت چاپ پرینتر هیدی بالاست. در صورت نیاز قادر به چاپ ۱۷۰ کارت تمام رنگی و ۶۰۰ کارت تک رنگ در یک ساعت با کیفیت DPI 300 خواهد بود. ظرفیت مخزن ورودی این چاپگر ۱۰۰ عدد کارت و ظرفیت مخزن خروجی آن ۴۰ عدد کارت پی وی سی است.

ویژگی‌ ها و مزایای پرینتر کارت هیدی HEIDI CP55-D:

از مهمترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های چاپگر کارت هیدی می‌توان به کیفیت عالی، سرعت بالا و چاپ کارت‌های خلاقانه با تکنولوژی چاپ مستقیم اشاره کرد. قیمت پایین HEIDI CP55-D آن را برای استفاده در محیط‌های پرکاربرد جهت صدور کارت تبدیل به یک گزینه مناسب کرده است.

  • رابط کاربری مناسب

می توانید چاپگر کارت را به راحتی نصب کرده و شروع به چاپ کارت نمایید.

  • اقتصادی و مقاوم

ارائه خدمات چاپ با وضوح بالا و قابل اعتماد در کنار قیمت مناسب از مزایای چاپگر کارت هیدی است.

  • انعطاف پذیری بالا برای ارتقاء

پرینتر کارت HEIDI CP55-D یک دستگاه همه کاره بوده و دارای گزینه‌هایی برای ارتقاء ریبون و نرم‌افزار است.

  • میزان امنیت

رمزنگاری کارت های تماسی و بدون تماس و MS برای امنیت دیجیتالی با استانداردی قوی منطبق با EMV و همینطور مجهز بودن به قفل فیزیکی، باعث امنیت بالای این چاپگر شده است.

  • طراحی هوشمندانه

طراحی جمع و جور محصول آن را برای کار در محیط‌های کاری کوچک و محدود مناسب کرده است.

  • توانایی چاپ

چاپگر کارت هیدی HEIDI CP55-D باکیفیت، دارای رزولوشن چاپ ۳۰۰*۳۰۰ نقطه در اینچ، چاپ لب به لب روی انواع کارت با ضخامت‌های مختلف و طیف گسترده‌ای از ریبون ها را دارد.

  • عملکرد مناسب

جای ریبون و غلتک تمیز کننده، فرآیند بارگیری و تمیز کردن ریبون را ساده می‌کنند. صفحه LED و دکمه‌ها، نمایانگر وضعیت فوری سیستم هستند.

  • کارایی بالا

وجود ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ مگابایتی، ذخیره‌سازی و پردازش کارهای چاپی را تسهیل می‌کند.

  • امکان شخصی‌ سازی و رمزگذاری

اضافه کردن یک لایه امنیتی با کمک ریبون UV به همراه رمزنگاری کارت هوشمند، باعث محافظت از کارت‌ها در برابر دستکاری و تلاش متقلبان خواهد شد. البته این استاندارد با استاندار جهانی EMV منطبق بوده و تضمین می‌کند که با زیرساخت پرداخت جهانی سازگار است.

  • طراحی ماژولار

این دستگاه به نوار مغناطیسی، رمزنگاری تماسی و غیر تماسی و قفل فیزیکی مجهز شده است. قابلیت اضافی آن، ارتقاء اترنت بوده که امکان چند کاربره بودن پرینتر کارت هیدی HEIDI CP55-D و اتصال به شبکه را فراهم ساخته است.

 

مواد مصرفی کارت پرینتر هیدی CP55-D:

سوال متداولی که در هنگام خرید پرینتر کارت برای مشتریان پیش می‌آید؛ این است که پرینتر کارت رنگی است یا سیاه و سفید؟

پرینترهای چاپ کارت‌ مانند پرینتر های معمولی که برای چاپ کاغذ استفاده می‌شوند، رنگی و یا سیاه و سفید ندارد. در صورتی که قصد چاپ رنگی با این پرینترها را دارید باید از مواد مصرفی رنگی استفاده کنید. از آنجا که مواد مصرفی دستگاه های چاپ کارت پی وی سی ریبون است؛ برای چاپ رنگی باید از ریبون رنگی استفاده کنید. همچنین اگر قصد چاپ مشکی را دارید، می‌توانید از ریبون مشکی استفاده کنید. اصلی ترین مواد مصرفی پرینتر کارت HEIDI CP55-D، ریبون هیدی است که در انواع و اقسام متنوعی وجود دارد و می توان برحسب نیاز هر یک از آن‌ها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

نصب و راه اندازی چاپگر HEIDI CP55-D:

نصب، راه اندازی و نگهداری از پرینتر کارت هیدی بسیار ساده است. برای نصب پرینتر HEIDI CP55-D ابتدا باید درایور مخصوص آن را دانلود نمایید. پس از نصب درایور پرینتر هیدی کابل پرینتر را به سیستم وصل کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه جهت اتصال به کامپیوتر به یک پورت USB مجهز شده است. پس از اتصال کابل از خاموش بودن پرینتر اطمینان حاصل کنید. با چند کلیک پرینتر به راحتی نصب می‌شود.

 

کیفیت و تکنولوژی چاپ کارت پرینتر هیدی مدل CP55-D:

کیفیت چاپ پرینتر HEIDI CP55-D همانند اغلب پرینترهای چاپ کارت PVC فوق العاده است. این دستگاه برای چاپ روی کارت از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می‌کند. چاپ کارت در چاپگر فوق به صورت لب به لب (Edge to Edge) انجام می‌گیرد که مانع از ایجاد حاشیه سفید در کارت‌ها می‌شود.

مشخصات پرینتر هیدی HEIDI CP55-D:

 

قابلیت های پرینتر کارت HEIDI CP55-D:

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HEIDI CP55-D

مشخصات

کد محصول
HEIDI CP55-D
سرعت چاپ
۱۷۰ کارت تمام رنگی و ۶۰۰ کارت تک رنگ در یک ساعت
کارت شبکه
دارد
پورت USB
دارد
کیفیت چاپ
300dpi
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم