برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

محافظ برق دیواری پکیج و کولر گازی ارت دار

مرجع:

محافظ برق دیواری پکیج و کولر گازی ارت دار

دارای سه سال گارنتی شرکت آفر الکترونیک

ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

محافظ برق دیواری پکیج و کولر گازی ارت دار وسیله ای الکترونیکی ساخت کشور ایران و دارای نشان استاندارد ملی می‌باشد. این محافظ دارای یک دقیقه زمان تاخیر است و می تواند تا 245 ولت توان الکتریکی را از خود عبور دهد.

با استفاده از این دستگاه کلیه نیاز های برق رسانی,حفاظت و کنترل برق لوازم برقی شما,برآورده می شود. با توجه به حساس بودن لوازم صوتی و تصویری و کامپیوتر نسبت به نوسانات و قطع و وصل ناگهانی برق شهری, استفاده از یک محافظ برق در کنار این لوازم لازم و ضروری است. دستگاه محافظ برق در برابر ورودی زیر ۱۷۰ ولت و بالای ۲۴۵ ولت جریان را قطع و مانع از آسیب رسیدن به لوازم خانگی برقی شما می گردد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
250 گرم
ابعاد
۷۰×۸۰×۱۴۰ میلی متر
توان دستگاه
v~ )170-245)
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
180,000 تومان (بدون مالیات)
محافظ برق 5 پورت تکسان با کابل 3 متری تعداد پریز: 5 عدد طول کابل: 3 متر حداکثر جریان انتقالی: 15 آمپر حداکثر توان: 3.5KW ولتاژ ورودی: 2500 ولت مناسب برای یخچال - فریزر - تلویزیون و کامپیوتر دارای چراغ LED نشانگر...
35,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 1.5 متری با قطر 22 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
40,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 2 متری با قطر 22 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
32,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 1.5 متری با قطر 16 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.
35,000 تومان (بدون مالیات)
نظم دهنده سیم و کابل یا سیم زیپ 2 متری با قطر 16 میلی متر جهت دسته بندی و منظم سازی سیم های برق، کامپیوتر و … در سیم زیپ شیارهایی وجود دارد که امکان خروج سیم و کابل را در امتداد مسیر برای سیستمی دیگر فراهم میکند.

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم