برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاترپلاتر عرض 60 گرافتک مدل GRAPHTEC CE7000

مرجع:
GRAPHTEC CE7000-60

دستگاه کاتر پلاتر عرض 24 اینچ گرافتک | GRAPHTEC Cutting Plotter CE7000 | محصول کشور ژاپن | تکنولوژی روز دنیا | برند خوشنام و معتبر جهانی | با قابلیت تشخیص نقاط مرجع چاپ | عملکرد عالی در برش دقیق کارهای چاپ شده | دارای صفحه نمایش LCD | بدنه بسیار مستحکم و با دوام جهت ساعات کار طولانی | با فشار تیغ 450 گرم | کاربری بسیار آسان و راحت | سرعت بالا و دقت عالی.

بدون پایه

ادامه مطلبShow less
92,000,000 تومان بدون مالیات
آخرین موجودی
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

معرفی اجمالی کاتر پلاتر گرافتک GRAPHTEC CE7000

کاترپلاترهای جدید شرکت گرافتک، سری ۷۰۰۰، یکی از کاربردی ترین و به صرفه-ترین محصولات این شرکت ژاپنی است. این دستگاه ها جهت استفاده در تزیینات لباس، دکوراسیون، صنایع چاپ و برش، صنعت خودروسازی و دیگر مصارف مربوطه بسیار مناسب است. سری CE7000 مجهز به ویژگی های عالی مانند سنسور علامت ثبت برای کارهای چاپ و برش، توانایی برش سوراخ(پانچ) و دقت برش تضمینی بیش از ۱۵ فوت(۴۵۷.۵ سانتی متر) در یک قیمت بسیار رقابتی و مقرون به صرفه است.

ویژگی های جدید سری ۷۰۰۰ نسبت به سری قبل تر آن(CE6000) چه مواردی هستند؟

1. سیستم بارکد جدید DATALINK
با استفاده از بارکد برای پردازش خودکار چندین کار با لمس یک دکمه، در وقت صرفه جویی کنید و احتمال خطاهای تولید را کاهش دهید.
2. کانال برش سوراخ بر حسب مدل
موقعیت های جداگانه ابزار برای برش کانتور و قالب، طول تیغه ها و نوار برش شما را هنگام ایجاد برگردان ها و گرافیک هایی که به زحمت از محیط ورق و رول بیرون می آیند، تضمین می کند.
3. پشتیبانی جدید USB Thumb DRIVE برای برش آفلاین
پورت USB ثانویه جدیدی برای قرار دادن THUMB DRIVE اضافه شده است تا بدون نیاز به رایانه طرح ها بارگذاری و برش داده شوند. می توانید عملکرد بارکد را انتخاب کنید یا فایل خود را مستقیماً از THUMB DRIVE انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی این کاترپلاتر گرافتک CE7000


پیش از روشن کردن کاترپاتر لازم است که فضای مناسبی در پشت و جلوی دستگاه قرارداده شود تا عملکرد دستگاه مختل نشود. این فضا باید حداقل ۵۰ سانتی متر در پشت و جلوی دستگاه کاتر پلاتر و حداقل ۶۰ سانتی متر در کناره های آن باشد.
شروع کار با کاترپلاترهای گرافتک بسیار ساده است. کافی است پس از قرار دادن آن در فضای مناسب، کابل پاور آن را متصل کنید و دستگاه را روشن کنید. در مدل های دیگر کاترپلاتر، لازم است تا آن را به یک کامپیوتر وصل کنید، اما در سری ۷۰۰۰ گرافتک تنها کافی است از طریق درگاه USB THUMB ، فایل طرح خود را روی دستگاه بارگزاری کنید، تنظیمات لازم را انجام دهید و برش را آغاز کنید.
برای وصل کردن این کاترپلاتر به کامپیوتر نیز، میتوانید از ۳ درگاه مختلف استفاده کنید. درگاه USB، درگاه LAN و یا پورت سریال. پیش از وصل کردن کامپیوتر به دستگاه، نرم افزار موردنیاز آن را نیز نصب کنید.

نرم افزار موردنیاز کاترپلاتر CE7000 چیست؟


Graphtec CE7000 دقیقاً از همان نرم افزار پیشرفته طراحی درجه تجاری با عنوان بالای طراحان Flat Bed استفاده می کند و شامل افزونه Cutting Master 4 است که به شما امکان می دهد پلاتر را از نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و CorelDRAW Graphics Suite کنترل کنید.
ارسال داده های برش دهنده به پلاتر، مشاهده پیش نمایش برش، افزودن علائم ثبت نام، ویرایش شرایط ابزار / تنظیمات و موارد دیگراز ویژگی های Cutting Master4 است. این پلاگین بسیار ساده است و شما را قادر می سازد بهترین عملکرد را از برش طرح خود داشته باشید.

ظاهر و کیفیت ساخت کاترپلاتر ۷۰۰۰ گرافتک چگونه است؟


همان طور که از تکنولوژی و کیفیت محصولات ژاپنی انتظار می رود، ظاهر این کار پلاتر زیباست و به دلیل کیفیت بالای ساخت، مانند دیگر محصولات گرافتک، عمر طولانی دارد. بر روی این دستگاه یک صفحه نمایشگر ۳.۷ اینچی با ظاهری زیبا و کاربر پسند وجود دارد که کار با آن برای افراد بسیار ساده است. ضمن آنکه کنترل پنل آن از ۱۰ زبان پشتیبانی می کند.
دقت برش این کاترپلاترها تا ۵ میلی متر می رسد.

سرعت و نیروی برش CE7000 چه میزان است؟

کاتر پلاتر CE7000 با یک سروو موتور دیجیتال کنترل می شود . با حداکثر نیروی برش ۴.۴۱ نیوتن (۴۵۰گرم-نیرو) و حداکثر سرعت برش ۱۰۰۰ میلی متر بر ثانیه، امکان برش مدیاهای مختلف با بهره وری بالا را فراهم می کند. لازم به ذکر است که این میزان نیرو و سرعت قابل تنظیم است. برای مدیاهایی باجنس ضخیم تر نیروی بیشتر و سرعت کم تر و برای مدیاهای کم ضخامت تر نیروی کم تر و سرعت بیشتر مناسب است.
با این که مدیاهای مختلف در این نوع کاترپلاتر قابل استفاده است، اما لازم است موارد زیر رعایت شود:
• ترجیحا از کاغذهایی که به دما و رطوبت حساس است و می تواند بلافاصله پس از خارج شدن از رول شروع به کشش یا انقباض کنداستفاده نکنید. برش یا رسم رسانه بلافاصله پس از برداشتن باعث کشیدگی آن می شود و ممکن است باعث تاری یا ایجاد انحراف در تصاویر شود.
• کاغذ را در همان محیط (دما / رطوبت) دستگاه نگهداری کنید.
• لطفا همیشه لبه کاغذ را در یک ردیف قرار دهید.عدم انطباق ممکن است باعث انحراف کاغذ و برش غلط شود.انحراف کاغذ می تواند باعث انحراف نقشه و قطع شود.
• درباره رول کاغذ:
این دستگاه از رول هایی با قطر داخلی ۳ اینچ یا ۷۶.۲ میلی متر استفاده می کند. اگر رول کاغذ تاب خورده باشد یا از قطر داخلی بیشتری برخوردار باشد، برش های نادرست یا انحراف در نقشه ممکن است رخ دهد.
• درباره استفاده از رسانه های نازک (۷۰ گرم در متر مربع یا کمتر):
اگر سرعت برش زیاد باشد، ممکن است کجی کاغذ وجود داشته باشد. در این صورت، سرعت برش را کاهش دهید. به ویژه هنگام استفاده در محیط با رطوبت کم، از سرعت برش کمتری استفاده کنید.
تعداد غلتک های این سری ۲ عدد در نوع ۴۰ و ۶۰ سانتی متری و ۴ عدد در نوع ۱۳۰ و ۱۶۰ سانتی متری آن است.
چگونه این سری از کاترپلاترهای گرفتک، باعث دورریز کمتر مدیاها می شوند؟
به دلیل بسط یافتن ناحیه ی برش در این سری، دورریز کاغذ بسیار کم تر از سری های قبل است.
حال در این بخش از بررسی تخصصی سری CE7000 به معرفی تکنولوژی ARMS که در این سری به کار برده شده است و وجه تمایز آن با رقبا است، می پردازیم:

همه چیز در مورد تکنولوژی ARMS یا ADVANCED REGISTRATION MARKS SENSING system
ARMS چیست؟
توازن یا هم ردیفی محوری (AXIS ALIGNMENT) عملکرد بسیار مهمی است که باید هنگام استفاده از رسانه های از پیش چاپ شده مانند برچسب ها یا عکس برگردان استفاده شود.تابع AXIS ALIGNMENT امکان تنظیم الکتریکی داده های برش کانتور را دارد تا با استفاده از علائم مرجع، با تصویر چاپی همسو شود.
ARMS بااستفاده از سنسورها علائم ثبت را تشخیص می دهد و AXIS ALIGNMENT را انجام می دهد. این سیستم در پلاتر برش دهنده اخیر Graphtec نصب شده است.

علامت ثبت (Registration Mark) چیست؟
علامت ثبت، علامت مرجعی برای AXIS ALIGNMENT است که باعث می شود دقیقاً خط برش واقعی با تصویر چاپ شده در رسانه ها هم تراز شود. لازم است علائم مشخص شده توسط GRAPTEC برای استفاده از ARMS در رسانه چاپ شوند.

در سری ۷۰۰۰، سه قابلیت از تکنولوژی ARMS قابل استفاده است که در ذیل با آن ها آشنا می شویم:
۱. تنظیم حساسیت خودکار (ممکن است علامت گذاری به دلیل کیفیت پایین چاپ یا سطح رسانه شناسایی نشود):
حساسیت سنسور علامت ثبت به طور خودکار با اندازه گیری سطح بازتابنده علائم رسانه واقعی تنظیم می شود. این علامت زمانی قابل تشخیص است که رنگ علامت با زمینه تضاد منطقی داشته باشد. به عنوان مثال، یک علامت سفید بر روی پس زمینه رنگی قابل تشخیص است.
۲. قسمت بندی هر بخش با علامت جداگانه:
تراز محور ۴ نقطه ای برای هر منطقه تقسیم شده انجام می شود. این کار با خواندن علامت در وسط هر بخش، برای کل گرافیک و سپس برش دادن کل گرافیک انجام می شود. این کار، هم ترازی با دقت بالا برای برنامه های چاپ طولانی مدت و برش فراهم می کند. این ویژگی را می توان با استفاده از نرم افزار Graphtec به این شرایط پیکربندی کرد. جبران ناحیه XY بخش فقط برای سری FC9000 قابل استفاده است و در سری ۷۰۰۰ تنها در جهت محور X قابل استفاده است.
نرم افزارهایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند: Cutting Master 4، Cutting Master 3، Graphtec Pro Studio / Graphtec Pro Studio Plus، GRAPHTEC STUDIO، Plotter Controll
۳. عملکرد پیوند داده یا DataLink (مدیریت داده بارکد / برش مداوم):
با خواندن بارکد اصلی Graphtec CE7000 به طور خودکار داده های پیوند خورده خود را از طریق فلش مموری PC یا USB شناسایی می کند. این عملکرد صرف نظر از چاپگر یا نرم افزار RIP در دسترس است.

تنظیمات تیغه و آفست و دیگر تنظیمات چگونه انجام می شود؟
کاترپلاتر با استفاده از تیغه برش نصب شده در یک پیستون برش می زند. دو پیستون مختلف متناسب با قطر تیغه برش برای نصب وجود دارد (پیستون برش ۹ دهم میلی متر به عنوان لوازم جانبی استاندارد ارائه شده است). هر تیغه ی برش باید در پیستون برش مربوطه نصب شود. جنس این تیغه ها از سوپراستیل بسیار مرغوب است.
طول تیغه باید تنظیم شود تا برش بهینه انجام شود.با انجام چند برش آزمایشی طول بهینه تیغه به سادگی تنظیم می شود.
قبل از برش مدیا، چهار شرط قلم زیر باید مشخص شود.
• نیرو یا فشار
• سرعت
• شتاب
• آفست یا انحراف
اگر گوشه های مستطیل ها یا مثلث ها بریده نشده یا بیش از حد بریده شده، تنظیمات آفست نیاز به تغییر دارد.
تمامی این تنظیمات به سادگی بر روی پنل نصب شده بر روی دستگاه و در بخش
The tools condition settingقابل تنظیم است.
ارزش بازار دست دوم این سری چگونه است؟
با توجه به این که کاترپلاترهای گرفتک دارای نمایندگی رسمی در ایران هستند و از ضمانت و پشتیبانی کامل شرکت آمال پویش(نمایندگی رسمی و وارد کننده ی کاترپلاترهای گرفتک در ایران)، این کاترپلاترهای محبوب از استقبال بسیار مناسبی برخوردار هستند.
عمر کاترپلاترهای گرفتک تقریبا به ۱۵ سال میرسد و با توجه به این که سری ۷۰۰۰ از جدیدترین سری های این شرکت است و پشتیبانی کامل دارد، ارزش بازار دست دوم آن نیز مناسب است و قابلیت خرید و فروش دست دوم آن وجود دارد.
ضمن آن که شرکت ژاپنی گرفتکْ برای اعطای هرگونه نمایندگیْ شرکت ها را وادار می کند تا به اندازه مصرف ۱۰ سال آینده ی دستگاه هایی که وارد کرده اند، قطعات جانبی آن را نیز وارد کنند که این موضوع تا حد زیادی خیال مصرف کنندگان این کاترپلاترها را، از نظر تامین قطعاتی مانند تیغ برش، راحت می کند.

در پایان ذکر این نکته لازم است که این کارپلاترها وزن بسیار مناسبی دارند که از ۱۳ کیلوگرم تا ۵۵ کیلوگرم است و حمل و نقل این کاترپلاترها بسیار ساده است. به نسبت رقبا و با توجه به امکانات بسیار مناسب، قیمت مقرون به صرفه دارند. سرعت برش در این کاترها بسیار بالاست و تنها توان مصرفی ۱۰۰ وات آن ها را در رده ی دستگاه های کم مصرف قرار داده استْ در ضمن آن که کاترپلاترهای گرفتک کم صداترین کاترپلاترهای موجود در بازار هستند. عمر این کاترپلاترهای ژاپنی نسبت به رقبای چینی بسیار بالاتر است و به دلیل پشتیبانی شرکت آمال پویش، نگهداری و تعمیر آن ها ساده تر است.
این دستگاه از اینترفیس USB2 و ETHERNET پشتیبانی می کند و تنها با پلاگین مستقیما از کورل و ایلستریتور کنترل می شود.
به دلیل راحتی استفاده، یادگیری کارکردن با آن آسان است و حتی بدون استفاده از کامپیوتر میتوان با آن برش انجام داد.
از تکنولوژی ARM8.0 استفاده می کند و دقت بالا و مناسبی دارد. مدیاها تا ضخامت ۲۵صدم میلی متر و از جنس های پی وی سی، فلوئورسنت و پلی استر را نیز برش می زند.
با یک LCD در اندازه ی مناسب و کنترل پنل کنار آن، رابط کاربری بسیار ساده ای دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GRAPHTEC CE7000-60
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 126cm مدل APROCUT AP1000 پایه دارحداکثر عرض مدیا : 135 سانتیمترحداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمترحداکثر عرض برش: 126 سانتیمترسرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیهتعداد غلطک: 4 عددمیزان حافظه: 4...
اتمام موجودی
کاترپلاتر عرض 124cm مدل APROCUT AP2000 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 135 سانتیمتر حداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 124 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه تعداد غلطک: 4 عدد میزان حافظه: 16...
113,000,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر سوما Summa S one D60 دارای سنسور و نشان خوان برش عرض برش: 60 سانتیمتر سرعت برش: 113 سانتیمتر در ثانیه درگاه ارتباطی: USB, Ethernet فشار برش: 0 تا 600 گرم قابلیت نصب پایه قابل استفاده با تیغ و قلم قابلیت برش...
29,700,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 61cm مدل APROCUT AP2000 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 72 سانتیمتر حداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 61 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه تعداد غلطک: 3 عدد میزان حافظه: 16...
22,300,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 63cm مدل APROCUT AP1000 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 72 سانتیمتر حداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 63 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه تعداد غلطک: 3 عدد میزان حافظه: 4...
39,900,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 126cm مدل Roses -TRP900 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 135 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 126 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه دقت مکانیکی: 0.05 میلیمتر با نوسان 0.1 درصد حداکثر ضخامت مدیا: 0.47mm...
25,600,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 63cm مدل Roses -TRP300 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 72 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 63 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه دقت مکانیکی: 0.05 میلیمتر با نوسان 0.1 درصد حداکثر ضخامت مدیا: 0.47mm برای...

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم