برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاترپلاتر طولی عرض 130cm میماکی CG-130SRIII

مرجع:

کاتر پلاتر عرض 130 سانتی متر میماکی مدل Mimaki CG-130SRIII محصول کشور ژاپن یکی از قدرتمندترین دستگاه های کاتر پلاتر موجود در بازار - ابزاری کامل برای هر نوع برش | با سرعت فوق العاده | برش سریع و دقیق خطوط | دارای سنسور تشخیص کراپ مارک به منظور دوربری تصاویر با دقت عالی | با قابلیت نیم تیغ.

ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

کمپانی ژاپنی میماکی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه کاترپلاتر در سراسر دنیا مطرح بوده و با دارا بودن نمایندگی های بسیار در اقصی نقاط جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

دستگاه کاتر پلاتر طولی عرض 130 سانتیمتر میماکی مدل Mimaki CG130SRIII یکی از تولیدات جدید کمپانی میماکی بوده که هم اکنون توسط شرکت آساک سیستم در ایران عرضه می گردد.

این دستگاه در برش انواع استیکر، برچسب، روز رنگ، شبرنگ و انواع مدیاهای رفلکتیو و فلورسنت بسیار عالی عمل خواهد کرد.

Servo Motor بیصدای تعبیه شده بر روی دستگاه کیفیت بالای سرعت و دقت برش را تضمین می نماید.

این دستگاه با سنسور های دقیق قابلیت تشخیص و برش تصاویر چاپ شده توسط هر نوع دستگاه چاپی را خواهد داشت.

فشار تیغ تعبیه شده بر روی دستگاه تا 500 گرم عمل می نماید.

سرعت برش دستگاه 70 سانتیمتر در ثانیه و سرعت حرکت آن 100 ثانتیمتر در ثانیه می باشد.

افزایش دو برابری سرعت برش در نقاط منحنی نسبت به مدل های سری CG-SRII یکی از مزیت های این دستگاه بوده که کارایی آن را افزایش داده است.

سرعت دو برابر کاتر پلاتر میماکی در نقاط منحنی

قابلیت تشخیص کراپ مارک برای دوربری تصاویر

قابلیت تشخیص رجیستر مارک با دقت بسیار عالی یکی دیگر از مزیت های دستگاه های میماکی نسبت به محصولات مشابه بوده که می تواند به وسیله سنسور دقیق اپتیکال تعبیه شده بر روی دستگاه  با تشخیص رجیستر مارک های چاپ شده  با سرعت بسیار بالا و به طور پیوسته تصاویر چاپ شده بر روی انواع استیکر را به طور دقیق و با فواصل دلخواه از لبه کار برش دهد.

با تشخیص پیوسته حداقل چهار رجیستر مارک در هر دو محور افقی و عمودی عملیات برش هر تصویر به صورت خودکار انجام می پذیرد.

قابلیت خلاقانه نام تیغ یا نیم برش

قابلیت نیم تیغ (Half-cut) و تمام برش (Die-cut) دستگاه میماکی با ایجاد چند نقطه جهت نگه داشتن تصویر در جای خود عملیات نصب استیکر را در محل مربوطه بسیار آسان و راحت می کند.

قابلیت نیم تیغ و تمام تیغ کاترپلاتر میماکی

قابلیت اصلاح بخش ها

این قابلیت یکی دیگر از برتری های دستگاههای میماکی نسبت به سایر دستگاهها محسوب می گردد. این عملکرد باعث می شود تا رجیستر مارک های حدواسط تشخیص داده شده و تصحیح برای هر بخش توسط چهار نقطه انجام گردد. این قابلیت برای افزایش دقت در برش های طولانی حتی اگر مدیای مربوطه کج شده باشد بسیار کارآمد بوده و مفید واقع می گردد.

قابلیت اصلاح بخش ها در دستگاه میماکی

قابلیت Over-Cut

با دارا بودن این قابلیت نقطه ابتدایی و پایانی برش دقیقا روی هم افتاده و هیچ نقطه بدون برشی باقی نمی ماند. این ویژگی در برش مدیاهای پشت چسبدار یا ضخیم بسیار مفید خواهد بود.

قابلیت over-cut میماکی

نرم افزار حرفه ای FineCut8

این نرم افزار بسیار قدرتمند با قابلیت به روز رسانی توسط کاربر قادر خواهد بود تا انواع فایل های طراحی شده توسط نرم افزار های Corel Draw و Illustrator را به راحتی به دستگاه منتقل نموده و با دقت بالا برش دهد.

آموزش کار با دستگاه کاتر پلاتر Mimaki CG-130SRIII :

کاتر پلاتر

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

عرض دستگاه
130 سانتیمتر
وزن
46 کیلوگرم
ابعاد
1.150 * 580 * 1.830 میلیمتر
سرعت برش
70 سانتی متر در ثانیه
برند
Mimaki
توضیحات
این دستگاه در برش انواع استیکر، برچسب، روز رنگ، شبرنگ و انواع مدیاهای رفلکتیو و فلورسنت بسیار عالی عمل خواهد کرد.
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
41,500,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر عرض 126cm مدل APROCUT AP1000 پایه دارحداکثر عرض مدیا : 135 سانتیمترحداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمترحداکثر عرض برش: 126 سانتیمترسرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیهتعداد غلطک: 4 عددمیزان حافظه: 4...
اتمام موجودی
کاترپلاتر عرض 124cm مدل APROCUT AP2000 پایه دار حداکثر عرض مدیا : 135 سانتیمتر حداقل عرض مدیای ورودی: 5 سانتیمتر حداکثر عرض برش: 124 سانتیمتر سرعت برش: حداکثر 800 میلیمتر در ثانیه تعداد غلطک: 4 عدد میزان حافظه: 16...
124,400,000 تومان (بدون مالیات)
کاترپلاتر سوما Summa S one D60 دارای سنسور و نشان خوان برش عرض برش: 60 سانتیمتر سرعت برش: 113 سانتیمتر در ثانیه درگاه ارتباطی: USB, Ethernet فشار برش: 0 تا 600 گرم قابلیت نصب پایه قابل استفاده با تیغ و قلم قابلیت برش...

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم