برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستگاه اکوسالونت و سابلیمیشن میماکی JV150-160

مرجع:

دستگاه چاپ حرفه ای با طیف رنگ وسیع میماکی

مناسب برای چاپ کاغذ سابلیمیشن یا چاپ اکوسالونت

ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

دستگاه چاپگر اکوسالونت و سابلیمیشن میماکی مدل Mimaki JV150-160 پرفروش ترین مدل میماکی برای چاپ انواع پارچه های پلی استردار به روش سابلیمیشن است. همچنین کاربرد گسترده ای در چاپ استیکر، بنر، بک لایت، کاغذ دیواری، برچسب، وینیل، لیبل و ... دارد.

تکنولوژی کنترل حالت موجی

با تکنولوژی انحصاری میماکی، برای چاپ دقیق نوشته ها و خطوط و لبه های تصویر؛ هرر قطره کوچک جوهر با قدرت و زاویه صحیح به نحوی پرتاب می شودکه بدون تغییر شکل در جای صحیح قرار بگیرد.

سیستم تامین جوهر مخزنی

برای کاهش هزینه چاپ، نصب سیستم دو لیتری جوهر از هر رنگ روی دستگاه پیش بینی شده است. به کمک این سیستم، نیازی به استفاده از جوهر به صورت کارتریجی نخواهد بود و چاپ با هزینه کمتری انجام می شود. سیستم MBIS III سری ارتقا یافته ی MBIS II می باشد.

سیستم کاهش بندینگ میماکی

سیستم کاهش بندینگ MAPS2 (Mimaki Advanced Pass System) به مدل جدیدتر MAPS3 ارتقا یافته است. در این قابلیت پیشرفته، خطوط اضافی احتمالی در چاپ، توسط قطرات جوهر پراکنده شده، پوشش داده می شوند.

کیفیت چاپ عالی روی پارچه و مدیاهای اکوسالونت با سرعت بالا

سرعت چاپ در حالت های مختلف

جوهر سفید و نقره ای

سری جدید جوهر نقره ای SS21 با 1/67 برابر درخشندگی بیشتر نسبت به جوهرهای نقره ای موجود در بازار؛ افکتهای آینه ای زیباتر و شفاف تری را در چاپ به شما ارائه می کند. همچنان مانند گذشته، جوهر سفید میماکی با کیفیت فوق العاده زیبایی دوچندانی را به ویژه برای مدیاهای شفاف پیش روی شما قرار می دهد.

جوهر نارنجی و مشکی لایت

در سری جدید جوهره ای SS21 نه تنها چهار رنگ اصلی در کنار رنگهای لایت قرمز و لایت آبی در اختیار شماست بلکه شما می توانید طیف گسترده تری از تصاویر را با رنگهای جدید: لایت مشکی و نارنجی چاپ کنید.

هیتر سه قسمتی هوشمند (اختصاصی میماکی)

عملکرد سیستم حرارتی دستگاه چاپ از چنان اهمیتی برخوردار است که کمپانی میماکی، یک سیستم هیتر منحصر به فرد را برای این دستگاهها طراحی و به ثبت رسانده است.

با استفاده از این تکنولوژی خاص میماکی در گرم کردن جنس ضمن چاپ، تصویر با کیفیت و ماندگاری بسیار بالاتری تولید می شود.

سیسستم های NRS و NCU (اختصاصی میماکی)

در این سیستم، بطور اتوماتیک نازلهای بسته، تشخیص داده شده و باز می شوند. اگر نازل گرفتگی برطرف نشد؛ به طور اتوماتیک سیستم بازیابی نازلها فعال شده و عملیات چاپ ادامه خواهد یافت. این قابلیتها، مشخصا ضایعات چاپ ناشی از نازل گرفتگی را کاهش می دهند.

ویدیویی توسط شرکت میماکی جهت معرفی و آشنایی با دستگاه و قابلیت های ان تهیه شده که در وبلاگ ما می توانید آنرا مشاهده نمایید:

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
185 کیلوگرم
ابعاد
2775x700x1392 میلیمتر (عرضxطولxارتفاع)
رزولوشن چاپ
360dpi , 540dpi , 720dpi , 1080dpi , 1440dpi
سرعت چاپ
تا 56 متر مربع در ساعت
حداکثر اندازه چاپ
160 سانتی متر (63.3 اینچ)
عرض رول
63.7 اینچ | 162 سانتی متر
ضخامت
یک میلیمتر یا کمتر
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم