برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پاکت زرد A4

مرجع:

پاکت زرد A4

ابعاد : 23x31 cm

ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 10 عدد است.
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

قطعا ابعاد پاکت یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های آن است. به طور کلی برای اینکه محتویات پاکت آسیب ندیده یا تا نخورد و پاره نشود، ابعاد آن‌ها کمی بزرگ‌تر از محتویات در نظر گرفته می‌شود. پاکت A4 کمی بزرگ‌تر از ابعاد کاغذهای A4 ساخته می‌شود تا قرار دادن و درآوردن کاغذها از درون آن‌ها راحت بوده و آسیبی نبینند. به علاوه بر روی درب این پاکت‌ها یک لبه قرار داده شده است که پس از قرار دادن محتویات در درون آن می‌توان آن را چسب زد و درب پاکت را به طور کامل بست. به این ترتیب می‌توان اسناد را در داخل آن حفظ کرده و آن‌ها را ارسال کرد. ویژگی مهم دیگر در این پاکت‌ها جنس آن‌ها است. این پاکت‌ها از مقوای 110 گرم تولید می شوند.

به طور کلی این پاکت‌ها برای نگهداری یا ارسال مدارک، عکس، اسناد و... استفاده می‌شوند. عمده‌ترین کاربرد این پاکت‌ها در محیط‌های اداری برای ارسال مدارک یا دسته بندی آن‌ها است. علاوه بر آن می‌توان از اندازه‌های متفاوت آن برای نگهداری یا ارسال عکس استفاده کرد.  به عنوان مثال پاکت‌های A4 معمولا برای نگهداری از صفحات تایپ شده یا اسنادی نظیر قولنامه، مبایعه‌نامه و... استفاده می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
23x31 cm
گرماژ کاغذ
110 گرم
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
79,000 تومان (بدون مالیات)
تی شرت سابلیمیشن سفید آستین کوتاه در سایزهای مختلف سایز تی‌شرتقدتنه * اندازه ها به سانتی‌متر * در‌نظر داشته باشید، اندازه‌ها در هر سایز ممکن است تغییراتی تا 2 سانتی‌متر داشته باشد. S 56 38 M 60 41 L...
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم