برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کارتریج لیزری اچ پی HP 48A

مرجع:
HP 48A Black Laserjet Toner Cartridge

کارتریج لیزری HP 48A یا HP 48A Black Laserjet Toner Cartridge با شناسه CF248A مخصوص پرینترهای لیزری اچ پی  HP M15a, M15w, M28a, M28w .

ادامه مطلبShow less
400,000 تومان بدون مالیات
اضافه به مقایسه0
توضیحات

تونر کارتریج لیزری مشکی HP 48A  با عملکرد چاپ 1000 برگ A4

تونر کارتریج HP 48A کارتریجی تولید شده از مواد مرغوب و کیفیت بالا که انتظارات برای کار در انواع محیط ها و شرایط مختلف را برآورده میکند و کارتریجی استاندارد از هر لحاظ محسوب میشود. کارتریج اچ پی 48A ظرفیت چاپ 1000 برگ را داراست که رقم قابل توجهی برای ادارات ، دفاتر و دیگر مصارف میباشد.

بیشترین بازده ای با پرینت بدون مشکل

طراحی هوشمندانه این کارتریج باعث می شود که پرینتر کاملا روان و بدون هر گونه مشکل، عملیات چاپ را با کیفیت بالا انجام داده و بیشترین بازده ای ممکن را داشته باشد.ویژگی های این کارتریج آن را به بهترین انتخاب برای صرفه جویی در وقت و هزینه تبدیل میکند.

تصاویر و  متون با کیفیت

پرینتر های HP و کارتریج به خصوص آنها طوری طراحی می شوند که متون و تصاویر با کیفیت و در عین حال کاملا دقیق باشند و همه ی رنگ ها در جای مخصوص خود باشند.  این موضوع در تصاویر پیچیده و وضوح لبه های حروف در متون کاملا پیداست.

پرینتر های سازگار با این کارتریج :

M15a, M15w, M28a, M28w

کارتریج های طرح ارائه شده توسط آساک سیستم از نوع Grade A بوده و از همین رو مشتری می تواند با خیال راحت نسبت به خرید و استفاده آن اقدام نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HP 48A Black Laserjet Toner Cartridge

مشخصات

کد محصول
CF248A
رنگ تونر
مشکی
تکنولوژی چاپ کارتریج
لیزری
عملکرد کارتریج
1000 صفحه سیاه و سفید
دستگاههای سازگار
HP M15a, M15w, M28a, M28w
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات