برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پاکت متالایز B5 آدرس دار

مرجع:

پاکت متالایز B5 آدرس دار

ابعاد: 20x26 cm

ابعاد مفید : 17x25 cm

ادامه مطلبShow less
2,700 تومان بدون مالیات
حداقل تعداد سفارش برای این محصول 5 عدد است.
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

پاکت پستی متالایز

برای ساخت این نوع از پاکت‌ها پستی هم از سه لایه استفاده می‌شود که لایه رویی کاغذی و لایه زیرین از جنس یک فلز سبک و مقاوم نظیر آلومینیوم است. به همین دلیل فضای داخلی آن‌ها براق و روشن است. در فرایند ساخت این لایه‌ها به هم فشرده می‌شوند و به سادگی نمی‌توان آن‌ها را از هم جدا کرد. به همین دلیل امکان نفوذ رطوبت و آب در این پاکت‌ها وجود نداشته و نور نیز از آن عبور نمی‌کند.

کاربردهای پاکت متالایز:

شما می‌توانید از این پاکت‌ها برای ارسال اسناد کاغذی مهم استفاده کنید. اسنادی که تا نخوردن یا خیس نشدن آن‌ها در طول ارسال برایتان مهم است و باید بدون هیچ‌گونه آسیبی به مقصد برسند. برای ارسال پول نقد نیز می‌توان از این پاکت‌ها بهره برد. چرا که پول نقد حجم زیادی نداشته و ابعاد آن نیز برای قرارگیری در پاکت مناسب است. برای ارسال کارت‌های ملی، شناسنامه، پاسپورت، گواهینامه یا کارت‌های بانکی هم از همین پاکت‌ها در اندازه‌های متفاوت استفاده می‌شود. به همین دلیل می‌توان این نوع پاکت را یکی از پرکاربردترین پاکت‌های پستی دانست.

 اگر قصد ارسال کارت‌های شناسایی یا کپی آن‌ها و یا مواردی با اندازه‌های مشابه را دارید، می‌توانید از نوع B5 این پاکت با ابعاد 17 در 25 سانتیمتر استفاده کنید. 

ظاهر پاکت متالایز چگونه است؟

برخلاف درون براق، ظاهر این پاکت کاملا ساده و مشابه دیگر پاکت‌های نامه است. اگر از بیرون به این پاکت نگاهی بیندازید، چیزی به جز یک صفحه سفید با حاشیه‌های آبی نخواهید دید. در این پاکت‌ها معمولا آدرس فرستنده در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته و آدرس گیرنده در گوشه مقابل قرار داده شده است. محل الصاق تمبر نیز در گوشه بالا سمت راست در نظر گرفته شده است. این پاکت مستطیلی شکل دارای لبه‌ای است که می‌توان آن را چسب کرد و برای باز کردن آن حتما باید از قیچی استفاده کنید. این‌ها مشخصات یک پاکت متالایز ساده است. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و قصد دارید کالاهای خود نظیر برگه‌های خوشنویسی، ورق‌های نقاشی و... را برای مشتریان ارسال کنید، می‌توانید پاکت مخصوص به خود را بسازید. طراحان زیادی هستند که ظاهر ساده و معمولی این پاکت‌ها را زیبا و جذاب می‌سازند تا برند شما در خاطر مشتری باقی بماند. همچنین می‌توانید پاکت‌هایی با مهر و لوگوی شرکت خود چاپ کنید تا با مشتریان شرکت از طریق پاکت‌های شخصی سازی شده در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
ابعاد: 20x26 cm

ابعاد مفید : 17x25 cm
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
اتمام موجودی
فتوگلاسه 135 گرم پشت چسبدار 50برگی Bitech - A4 سایز کاغذ : A4=210x297 mm گرماژ کاغذ : 135 گرم جنس کاغذ: گلاسه پشت چسبدار تعداد در بسته: 50 برگ تعداد در کارتن: 32 مخصوص چاپ با پرینترهای جوهرافشان
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم