برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاغذ خوراکی A5 Inkedibles آمریکایی | کاغذ چاپ کیک A5

مرجع:

کاغذ خوراکی A5 محصول کمپانی آمریکایی Inkedibles تهیه شده از مواد کاملا خوراکی جهت چاپ کیک | وزن کاغذ: 25 گرم | تعداد در بسته: 40 برگ | کالری هر برگ: 5 کالری.

ادامه مطلبShow less

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید ایمیل خود را درج کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
ناموجود
خبرم کن
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

کاغذ خوراکی inkedibles تهیه شده از مواد کاملا خوراکی که خروجی چاپ بسیار شفاف و براقی خواهد داشت به منظور چاپ انواع کیک و شیرینی استفاده می گردد. این کاغذ همانند سایر کاغذ ها و به روش معمولی و با جوهر خوراکی پرینت شده و پس از چاپ و جدا نمودن پوشش پلاستیکی پشت کاغذ به راحتی بر روی کیک قرار می گیرد. به عبارتی این نوع کاغذ این امکان را به مراکز شیرینی پزی می دهد که بتوانند کیک های اختصاصی و منحصر به فرد با طرح دلخواه مشتری را تولید نمایند.

مزیت دیگر این نوع کاغذ نسبت به کاغذ های مشابه موجود در بازار نرمی و انعطاف آن بوده به طوری که حتی بعد از چاپ و قرار گرفتن در معرض هوای آزاد خشک نشده و دچار ترک خوردگی نمیگردد. این کاغذ از مواد:ذرت، شکر، روغن،رنگ خوراکی، برنج، گلیسیرین، آنتی اکسیدان، وانیل و پتاسیم تشکیل شده و هر برگ آن 5 کالری انرژی دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

تکنولوژی چاپ
جوهرافشان
سایز
A5
تعداد برگ
40 برگ
گرماژ کاغذ
25 گرم
سازگاری با جوهر Dye
ندارد
سازگاری با جوهر Pigment
ندارد
چسبدار
خیر
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
اتمام موجودی
جوهر خوراکی تشکیل شده از آب، اتانول، گلیسیرین و اسانس خوراکی سازگار با انواع پرینتر های شش رنگ اپسون جهت چاپ بر روی انواع کیک و شیرینی دارای استاندارد FDA/SGS | حجم هر رنگ: 100 سی سی. ست جوهر خوراکی شش رنگ
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم