برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ریبون وکس رزین عرض 60 میلیمتر - 300 متری

مرجع:

ریبون وکس رزین عرض 60 میلیمتر - 300 متری

WAX/Resin Premium Ribbon 60mm x 300m

ادامه مطلبShow less
210,000 تومان بدون مالیات
اضافه به مقایسه0
دوست داشتن
توضیحات

ریبون وکس رزین یکی از ریبون های چاپگر لیبل می باشد. از این ریبون ها برای چاپ بر روی لیبل های کاغذی استفاده می شود. این ریبون دارای 300 متر طول و 60 میلیمتر عرض می‌باشد.

ریبون وکس رزین به دلیل ماندگاری چاپ بالاتر نسب به مدل WAX، قابلیت استفاده بر روی انواع لیبل با متریالهای مختلف را دارد. عمده استفاده از این نوع ریبون روی لیبل های کاغذی و پی وی سی است. ریبون وکس رزین در دو مدل استاندارد (معمولی) و پرمیوم (با ماندگاری بیشتر) عموماً ارائه می شود .

ریبون ها می بایستی دارای ویژگی ها و استاندارهایی باشند که موجب کمترین استهلاک روی هد چاپگر شوند. چون هد چاپگرهای لیبل یکی از گرانترین قطعات مصرفی می باشد و در صورت استفاده از مواد مصرفی نامناسب عمر کمتری خواهند داشت.

ریبون ها از چندین لایه تشکیل شده اند:

  • لایه پوششی پشت ریبون
  • لایه فیلم PET
  • لایه Release
  • لایه مرکب چاپ

و بر اساس دو مدل مکانیزم پرینت Flat Head و Near Edge تولید می شوند. مدل های Flat Head گستردگی بیشتری دارند و مدلهای Near Edge طول عمر بیشتری دارند.

چاپ توسط ریبون های حرارتی بر روی هر نوع لیبل ، تگ و بسته بندی منعطف ( جهت دستگاه های جت پرینتر به عنوان ریبون تاریخ زن) قابل استفاده بوده و نوع آن بر اساس متریال لیبل و میزان اهمیت ماندگاری چاپ مشخص می شود.

ریبون ها بر اساس میزان ماندگاری چاپ ، در مدلهای زیر دسته بندی می شوند:

  • وکس Wax
  • وکس رزین  Wax/Resin
  • رزین Resin
  • قابل شستشو Wash Care

تمامی این مدلها ویژه پرینترهای Flat Head و Near Edge تولید می شوند. ضمناً تقریباً تمامی مدلهای ارائه شده در دو نوع Standard (معمولی) و یا Premium (با ماندگاری بیشتر) تولید می شوند.

ریبون Wax میزان ماندگاری چاپ کمتری نسبت به سایر رییونها دارند و با قیمت کمتری نسبت به سایر ریبونها ارائه می شوند. با توجه به استفاده از ریبون وکس برای چاپ لیبل های کاغذی ، این ریبون در سطح وسیعی از صنایع استفاده می شود.

ریبون Wax/Resin به لحاط ماندگاری چاپ ، مقاوم تر از ریبون وکس است و عموماً برای چاپ روی لیبل های کاغذی و یا PVC از آن استفاده می شود. قیمت این ریبون از مدل وکس گرانتر و از ریبون رزین ارزانتر می باشد.

ریبون Resin در مواقعی که نیاز به چاپ مقاوم است از آن استفاده میشود. چاپ انجام شده با این ریبون در مقابل انواع حلال از قبیل آب ، الکل و هگزان مقاوم است . قیمت این ریبون از مدل وکس و وکس رزین بیشتر است و همچنین جهت چاپ لیبل های PVC و Metal و اموال از آن استفاده می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

عرض رول
60 میلیمتر
متراژ
300 متر
نظرات
بدون نظر
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
محصولات مشابه

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم