چگونه کارتریج جوهرافشان خشک شده را تعمیر کنیم

خشک شدن کارتریج بر اثر استفاده نشدن طولانی مدت طبیعی است و خوشبختانه راه حل بسیار ساده‌ای دارد. در این پست به شرح این راه‌حل‌ها می پردازیم.

اگر مدت زیادی از پرینتر جوهری خود استفاده نکنید، کارتریج به مرور زمان خشک خواهد شد. این یکی از ویژگی‌های مواد مصرفی پرینتر جوهری است. اما این مشکل بی راه حل نیست و شما با طی کردن مراحل توضیح داده شده در ویدئو تهیه شده در انتهای این پست می‌توانید کارتریج پرینتر خود را به سادگی تعمیر کنید.

چه عواملی باعث خشک شدن کارتریج می‌شود ؟

کم استفاده کردن از کارتریج

کسانی که از چاپگرهای خود به ندرت استفاده می کنند متوجه می شوند که کارتریج ها به سرعت خشک می شوند و در نتیجه به راحتی مسدود می شوند. برای اطمینان از تمیز ماندن نازل ها ، می توان با چاپ بیشتر یا تمیز کردن منظم و انجام چاپ های آزمایشی این مسئله را کاهش داد.

کارتریج منقضی شده

بسیاری از مردم اطلاع ندارند که کارتریج‌ها هم تاریخ انقضادارند و استفاده از آنها پس از این تاریخ می تواند منجر به مشکلات چاپ شود. به طور کلی توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل کارتریج را بیش از 12 ماه نگهداری نکنید و حتماً آنها را در مناطق خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. اگر نیاز به کارتریج جدید دارید می‌توانید از فروشگاه ما نیز کارتریج مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ورود به فروشگاه آساک سیستم

دوباره پر کردن کارتریج ها

اگر این کار اشتباه انجام شود ، می تواند منجر به ورود هوا به داخل کارتریج ، خشک شدن جوهر و گرفتگی سر نازل شود. به همین دلیل ما فقط از تولید کنندگان معتبر با کنترل کیفیت شگفت انگیز، مواد مورد نیاز تهیه می کنیم.

در نزدیکی رادیاتورها یا در اتاق های گرم ذخیره می شود

همیشه مطمئن شوید که چاپگر شما در یک اتاق با دمای پایدار نگهداری می شود زیرا دما می تواند بر عملکرد کارتریج های جوهر شما تأثیر بگذارد.

بازیابی کارتریج خشک شده

در این ویدئو دو روش برای تعمیر کارتریج جوهر افشان خشک شده شما شرح داده شده است.

524
اشتراک گذاری‌
1.7k
بازدید

ما را در دنبال کنید

محبوب ترین ها