دانلود تقویم لایه باز 1399 |کاملا رایگان | 100% قابل ویرایش

چرا تقویم لایه باز توسط آساک سیستم طراحی می گردد؟

همانطور که می دانید طراحی تقویم به علت جزئیات بسیار زیاد همواره برای طراحان کاری بسیار وقت گیر و مشقت بار می باشد. از این رو آساک سیستم هر ساله در ماههای انتهایی سال به منظور کمک به مشتریان و کاربران وب سایت خود اقدام به طراحی تقویم نموده و فایل لایه باز آن را به صورت کاملا رایگان جهت دانلود در وب سایت خود منتشر می کند. شما هم می توانید فایل تقویم لایه باز و قابل ویرایش سال 1399 هجری شمسی را که توسط نرم افزار Corel Draw طراحی شده است به صورت کاملا رایگان دانلود نموده و از آن استفاده نمائید. فایل مربوطه با فرمت CDR در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با نرم افزار های کورل X5 و یا ورژن های بالاتر قابل ویرایش خواهد بود.

 

برای دانلود فایل لایه باز تقویم سال 1400 اینجا کلیک کنید

منبع تقویم طراحی شده آساک سیستم چیست؟

 تقویم مذکور مصوب جلسة 728مورخ 1398/5/1شوراي فرهنگ عمومي بوده و اطلاعات مندرج در وب سایت مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران می باشد. و توسط تیم طراحی فروشگاه اینترنتی آساک سیستم تهیه و منتشر گردیده است.

 

 رویدادهاي نجومی سال 1399هجري شمسی

لحظة تحويل سال 1399هجري شمسي به ساعت رسمي جمهوري اسلامي ايران ساعت 7و 19دقيقه و 37ثانيه روز جمعه 1فروردين 1399هجري شمسي مطابق 25رجب 1441هجري قمري و 20مارس 2020ميلادي می باشد. 

1- خورشیدگرفتگی در تاریخ یکشنبه 1تیر
این خورشیدگرفتگی از نوع حلقوي است که در ایران و بسیاري از نقاط جهان به صورت جزیی دیده میشود. در تهران، خورشیدگرفتگی در ساعت 9و 5دقیقه شروع میشود. در ساعت 10و 16دقیقه، گرفتگی به بیشترین مقدار خود میرسد و ماه 48درصد از قرص خورشید را میپوشاند و گرفتگی در ساعت 11و 38دقیقه پایان مییابد. زمان و حداکثر مقدار پوشیدگی در سایر نقاط ایران با تهران متفاوت است. این مقدار از حداکثر 98درصد در جنوب شرق تا حداقل 29درصد در شمال غرب کشور متغیر است. این گرفتگی در آفریقا به جز بخشی از غرب آن، جنوب شرق اروپا و آسیا به صورت جزیی و در بخشی از جمهوري کنگو، سودان جنوبی، اتیوپی،یمن، عربستان سعودي، عمان، پاکستان، شمال هند، جنوب چین، تایوان به صورت حلقوي قابل مشاهده است.

2- خورشیدگرفتگی کلی،دوشنبه 24آذر

غیر قابل رؤیت در ایران. این گرفتگی در جنـوب اقیانوس آرام، آمریکاي جنوبی، اقیانوس اطلس جنوبی و جنوبگان قابل مشاهده است.

 

 

دانلود تقویم لایه باز سال 1399 هجری شمسی

 

 

 

فروش انواع پلاتر اچ پی | اپسون و کانن در آساک سیستم

 

فروش دستگاه کپی رنگی و تونر

 

فروش اینترنتی مستر و مرکب ریسوگراف

 


* توجه : فایل طراحی شده جهت رفاه حال همکاران عزیز در وب سایت قرار داده شده و آساک سیستم هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات مندرج در آن ندارد. لذا پیشنهاد میگردد قبل از چاپ مجددا کنترل گردد.

 


 

1.1k
اشتراک گذاری‌
3.5k
بازدید

ما را در دنبال کنید

محبوب ترین ها